تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کوهرنگ در خصوص لرزش‌های زمین در شهرستان کوهرنگ که موجب ایجاد نگرانی در بین مردم این شهرستان شده بود، گفت: علت لرزش زمین در چلگرد از سوی مدیریت بحران زلزله اعلام شد، اما علت لرزش زمین در یکی از روستاهای این شهرستان در دست بررسی است.
کد خبر: ۷۴۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 01 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- هفته گذشته خبرهایی مبنی بر وقوع زلزله در کانال‌های محلی شهرستان کوهرنگ منتشر شد که در لحظات اولیه این اخبار تکذیب شد؛ اما در روزهای بعد نیز مردم لرزش‌های خفیفی را در شهرستان کوهرنگ احساس کردند.
فرماندار شهرستان کوهرنگ در مصاحبه با رسانه‌ها خبر از بررسی این موضوع که باعث ایجاد نگرانی در بین مردم این شهرستان شده بود داد؛ خبرگزاری فارس نتیجه بررسی این موضوع را مجددا از فرماندار این شهرستان جویا شد.
مرتضی زمانپور در خصوص لرزش‌های زمین در شهرستان کوهرنگ که موجب ایجاد نگرانی در بین مردم این شهرستان شده بود، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته علت لرزش زمین در شهر چلگرد زلزله 2/1 ریشتری از سوی مدیریت بحران اعلام شد.
فرماندار کوهرنگ با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه نگرانی در خصوص لرزش‌ها وجود ندارد، افزود: لرزش زمین که در روزهای بعد در یکی از روستاهای این شهرستان توسط مردم حس شد، زلزله نبوده و علت آن هنوز مشخص نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار