نوریان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس کمیته‌ دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که نمی‌توان قاچاق اسلحه را انکار کرد، گفت‌: لازم است که دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برخورد جدی‌تری با قاچاق «اسلحه» داشته باشند چون دسترسی افراد غیرمجاز به اسلحه راحت است.
کد خبر: ۷۴۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 01 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان با اشاره به تاکید اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل هر چه‌ بیشتر بر روی مالکیت «اسلحه» در ایران، اظهار کرد: در کشور ما خرید و فروش اسلحه مجاز نیست، اسلحه کاربرد خاص خود را دارد و قوانین خاصی هم بر آن حاکم است که باید همه آن را رعایت کنند. قطعا هر کسی که این قوانین را اجرایی نکند مجرم شناخته شده و باید طبق قانون متناسب با جرم با آن فرد برخورد شود.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس افزود: موضوع اسلحه آن‌قدر مهم و دارای حساسیت است که چندی پیش قانون نحوه به‌کارگیری سلاح توسط نیروی انتظامی در کمیسیون امنیت ملی اصلاح شد و در این قانون اصلاحاتی برای استفاده از سلاح توسط ماموران صورت گرفت، با توجه به این حساسیت همه افراد جامعه مستلزم اجرای قانون به خصوص در موضوع مجاز نبودن خرید و فروش «اسلحه» هستند. برخورد با این موضوع هم جایز نیست.
عضو  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به این که قاچاق «اسلحه» را نمی‌توان انکار کرد، یادآور شد: متاسفانه اسلحه با قاچاق در اختیار برخی از عناصر غیر مجاز قرار می‌گیرد که این کاری خلاف قانون است و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری باید کنترل‌های جدی صورت گرفته و برخوردهای لازم انجام شود.
نوریان گفت‌: استفاده از اسلحه مستقیما با جان مردم سر و کار دارد، باید نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برخورد جدی‌تری با قاچاق اسلحه داشته باشند چون دسترسی افراد غیر مجاز به آن راحت است و باید از فیلترهای ورود اسلحه به کشور بسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار