تابناک چهارمحال وبختیاری- داوران چهارمحال و بختیاری قضاوت دیدار دو تیم استقلال ایران و استقلال خوزستان را در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه برعهده دارند.
کد خبر: ۷۴۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 01 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- در این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی استقلال ایران برگزار می شود، موعود بنیادی فر به عنوان داور وسط به همراه قهرمانی نجفی از کمک داوران چهارمحال و بختیاری قضاوت این دیدار را برعهده دارند.
همچنین در این بازی براتعلی مولوی دیگر داور چهارمحال و بختیاری به عنوان داور چهارم حضور خواهد یافت.
این دیدار برای تیم استقلال ایران پس از تعلیق وینفرد شفر سرمربی آلمانی حساسیت ویژه ای دارد در حالی که فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال در دو روز اخیر شده است.
یاران استقلال ایران پس از شکست در برابر پدیده شهر خودرو مشهد و دور شدن از قهرمانی لیگ برتر ، اکنون با دلهره بیشتری در مسابقه آتی خود شرکت می کنند.
از سوی دیگر استقلال خوزستان که 3 سال پیش یکی از قهرمانان لیگ برتر بود اکنون به دسته پایین تر سقوط کرده است و پیروزی و شکست برای خوزستانی ها در این بازی چندان تاثیر در جدول برای آنها نخواهد داشت.
آبی های تهرانی چشم به نتایج دیگر تیم های بالای جدول دوخته اند تا شاید بتوانند دوباره به کورس قهرمانی در این رقابت ها بازگشت داشته باشند.
موعود بنیادی فر از داوران برگزیده (الیت) آسیا محسوب می شود و تاکنون در لیگ 97-98 دیدارهای حساسی را قضاوت کرده است.
قهرمانی نجفی نیز از داوران بی حاشیه و بی ادعای فوتبال کشور است که با توجه به آمادگی بدنی و حضور در تمامی خطوط آفساید در بازیهای گذشته می تواند یکی از کمک داوران برتر امسال باشد.
چهارمحال و بختیاری در ادوار گذشته لیگ های فوتبال ایران 12 داور را به ورزش ایران معرفی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار