تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز در برخی از نقاط استان از شدت وزش باد کاسته می‌شود و روز دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 20 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر وزش باد نسبتا شدید در استان، اظهار کرد: روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد مربوط به پل زمانخان با 105 کیلومتر بر ساعت و در سامان به 85 کیلومتر بر ساعت رسید، همچنین در مرکز استان سرعت وزش باد 70 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
وی افزود: امروز در برخی از نقاط استان از شدت وزش باد کاسته می‌شود و روز دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد، به طوری که بیشترین میزان بارش برای منطقه کوهرنگ به شکل باران و گاها به صورت برف خواهد بود و در سایر نقاط استان بارش‌های پراکنده وجود دارد.
قطره گفت: پس از خروج سامانه بارشی از استان، برای صبح روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه دمای هوای استان تا دو درجه‌‎ کاهش می‌یابد، به طوری که کاهش منفی چهار درجه‌ای دمای هوا برای کوهرنگ پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه میانگین بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی تاکنون به 813 میلی‌متر رسیده است، خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها نسبت به میانگین بلندمدت 46 درصد افزایش یافته است، همچنین میانگین بارش‌ها در کوهرنگ از ابتدای سال زراعی تاکنون به دو هزار و 100 میلی‌متر رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار