تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه احیاء شب نیمه شعبان در بیش از 100 مسجد و حسینیه استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 20 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی اظهار کرد: جلسه برنامه‌ریزی احیای نیمه شعبان در مساجد استان روز گذشته با حضور مسئولان و 15 استاد دعوت شده از مرکز تخصصی مهدویت برگزار شد.
وی ادامه داد: این برنامه معنوی سال گذشته در 91 مسجد در سطح استان برگزار شد و امسال پیشرفت داشته و در بیش از 100 مسجد و حسینیه استان برگزار خواهد شد که برنامه ویژه و شاخص، در مسجد جامع شهرکرد برپا می‌شود.
حجت‌الاسلام کریمی تصریح کرد: برنامه احیاء شب نیمه شعبان در مساجد، حسینیه‌ها و دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام‌نور و علوم پزشکی برگزار می‌شود.
وی در رابطه با برنامه ویژه این شب اظهار کرد: از آنجایی که این شب، شب شناخت امام زمان(عج) است لذا سخنرانان بیشتر در زمینه مهدویت و ویژگی‌های منتظران واقعی صحبت خواهند کرد. همچنین سخنرانی‌های ویژه با موضوع معارف مهدویت از منظر قرآن در مساجد با حضور روحانیون طرح هجرت مستقر در مساجد در استان و شهرستان‌ها برپا می‌شود.
مدیر ستاد اقامه نماز استان در پایان گفت: در جلسه روز گذشته تصویب شد تا از این پس موضوعات: انتظار و انقلاب اسلامی، شناخت امام زمان(عج)، انسان‌های نوظهور و مسائلی مربوط به مهدویت و معارف ابتدایی مهدویت در جلسات و دوره‌های مهدویت برای شرکت کنندگان تبیین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار