تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس ساماندهی امور مبلغان و ائمه جماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۲ طلبه و روحانی از این استان در قالب گروه جهادی به مناطق سیل‌زده غرب و جنوب غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۷۳۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 18 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالحسین زمان‌پور با اشاره به اینکه روحانیان و مبلغان همواره پشتیبان، یار و همراه مردم و در همه‌ صحنه‌ها همراه و همقدم آنان هستند، اظهار کرد: روحانیان مستقر در استان چهارمحال و بختیاری، همگام با مردم سراسر کشور و به همراه سایر مبلغان و طلاب استان، در قالب کاروان‌های جهادی و تبلیغی به کمک مردم آسیب‌دیده از سیل رفتند.
زمان‌پور افزود: استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های بروجن، لردگان، اردل و کوهرنگ شاهد سیل بود و خسارت‌هایی به مناطق عشایر نشین و زمین‌های کشاورزی و مناطق صنعتی این مناطق وارد شد، اما مردم نوع‌دوست و همیشه درصحنه‌ این استان با توجه به اعلام نیاز بیشتر در مناطق سیل‌زده‌ غرب و جنوب غرب کشور، به کمک هم‌وطنان شتافتند.
وی ادامه داد: روحانیان استان با حضور ‌میان مردم استان ضمن جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم، در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردند.
کارشناس ساماندهی امور مبلغان و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۵۲ مُبلغ، بالغ‌ بر ۲۰ میلیون تومان ،۵۰۰ تخته پتو، اقلام بهداشتی و مواد غذایی از محل کمک‌های مردمی به هلال‌احمر را با حضور در مناطق سیل‌زده و در قالب گروه جهادی، توزیع کردند.
زمان‌پور افزود: از تعداد ۵۲ نفر روحانی که به مناطق معمولان، پل‌دختر، لرستان و خوزستان اعزام شدند، ۱۰ نفر از روحانیان در این مناطق مستقر شدند.
یادآور می‌شود، این مبلغان از تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه به مدت ۱۰ روز در این مناطق مشغول به خدمت‌رسانی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار