تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از تعيين تكليف 14 قطعه زمين صنعتي راكد در برخي از شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 14 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- عليرضا شفيع‌زاده اظهار کرد: با حضور طرفينِ قرار‌داد در جلسات هیأت حل اختلاف و داوری، 14 پرونده‌ زمین‌های صنعتی راکد با مساحتي بالغ بر 4 هكتار در شهرك‌هاي صنعتي شهركرد، بروجن، لردگان، جونقان، بلداجي، تشنيز و سامان(2) بررسي و به صدور رأي منتهي شد.
وي افزود: با توجه به هزينه‌هاي دولت براي آماده‌سازي زمين‌هاي صنعتي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي، اگر سرمايه‌گذار مطابق برنامه‌ زمان‌بندي كارشناسي، نسبت به اخذ پروانه‌ بهره‌برداري اقدام نكند، موضوع تعيين تكليف زمين در اختيار، با تشكيل جلسات هيأت حل اختلاف و داوري بررسي و بر مبناي توضيحات متقاضي آراي قانوني و لازم‌الاجرا صادر مي‌شود.
شفيع‌زاده همچنين تصریح کرد: بر همين اساس براي 3 قطعه زمين صنعتي با مساحتي بيش از يك هكتار آراي استمهال و براي  11 قطعه زمين صنعتي ديگر با مساحت 3 هكتار آراي فسخ قطعی صادر شد.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با اشاره به سال "رونق توليد" تأكيد كرد: مديريت زمان و سرمايه از اركان مؤثر در رونق توليد است كه مشاركت سرمايه‌گذاراني مجرب و متخصص را مي‌طلبد.
چهارمحال و بختياري داراي 29 شهرك و ناحيه‌ صنعتي مصوب است كه در 21 مورد، آماده‌ واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌هاي مختلفِ توليدي است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار