تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: سیل اخیر افزون بر 155میلیارد ریال به زیرساخت های خطوط انتقال، تغذیه و توزیع گاز استان خسارت وارد شد.
کد خبر: ۷۳۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 14 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سیلاب های اخیر، 2هزار و 300متر از خطوط انتقال گاز که در معرض رانش زمین و فرسایش خاک قرار داشت، دچار آسیب شد.
به گفته وی، هنگام بارش های اخیر، بیش از 50 اکیپ عملیاتی در قالب 400 نفر نیروی فنی ماهر به حالت آماده باش در آمدند که با تلاش این عوامل، گاز هیچ کدام مشترکان شهری و روستایی در زمان بحران قطع نشد.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: با فروکش کردن سیلاب ، عملیات تعمیر و خطوط آسیب دیده اجرایی خواهد شد.
حیدری ، از اجرای عملیات گازرسانی به 50 روستای در مناطق سخت گذر، محروم و جنگل نشین در شهرستان های لردگان و کوهرنگ در سال جاری خبرداد و تاکید کرد : افزون بر 500 میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به این تعداد روستا اختصاص یافته است.
وی، از آغاز طرح مطالعات گازرسانی به 60 روستای مناطق سخت گذر شهرستان کوهرنگ ، لردگان و منطقه ' مشایخ' کیار در نیمه نخست امسال خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری استان را بیش از 99 درصد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی را 86.8 درصد و طول خطوط شبکه انتقال، تغذیه و توزیع گاز استان را 5 هزار و 695 کیلومتر عنوان کرد.
چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان و بیش از 800 روستا با جمعیتی افزون بر 947 هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار