تابناک چهارمحال وبختیاری- تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری در نخستین دیدار خود در لیگ برتر در بازی نخست شگفتی ساز هفته لقب گرفت.
کد خبر: ۷۳۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 14 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های برتر کشور در هفته نخست شنبه شب یک دیدار در چلیچه برگزار شد که تیم شهدای چلیچه موفق شد با نتیجه 3 بر دو تیم گلساپوش یزد را با شکست بدرقه کند.
تیم فوتبال شهدای چلیچه با گل های میلاد عباسپور و مجید محمودی دو گل ، در برابر مقاومت گلساپوش یزد نایب قهرمان دوره قبل پیروز شد.
برای تیم مقاومت گلساپوش یزد نیز محمد علی مختاری و جواد دهقانی زاده موفق به گلزنی شدند.
مدیرعامل باشگاه شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری گفت : این پیروزی تنها به واسطه حضور پررنگ و اثر گذار تماشاگران و بازیکنان جوان تیم بدست آمد.
افراسیاب صادقی چلیچه در پایان بازی افزود : این بازی در سطح بالایی برگزار شد و هر دو تیم تا در دقایق پایانی پا به پای هم پیش رفتند.
وی با گلایه از پخش نشدن مستقیم این بازی لیگ برتری گفت : تمامی بازی های لیگ برتر از شبکه های استانی و سراسری پخش مستقیم می شوند ولی دیدارهای این تیم با این جمعیت تماشاگر پخش مستقیم نمی شود.
به گفته وی، تیم شهدای چلیچه بدون حضور حامی مالی موفق به شکست تیم گلساپوش یزد که سالها در رده بالای جدول لیگ برتر است ، شد.
چلیچه در شهرستان فارسان در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار