مدیر امور شیلات جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر امور شیلات جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در خصوص شائبه‌ها و نگرانی‌های مردم در خصوص عرضه ماهی‌های تلف شده در سیلاب در فروشگاه‌ها، گفت: ماهی‌هایی که در فروشگاه‌های سطح شهر عرضه می‌شوند مورد تأئید سازمان پزشکی هستند .
کد خبر: ۷۳۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 10 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- پرویز منصوری با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر سیلاب به 110 مزرعه پرورش ماهی در چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرده است، گفت: باتوجه به بالا بودن حجم آب و گل‌آلود بودن آن امکان دقیق برآورد خسارت و میزان تلفات در مزارع پرورش ماهی وجود ندارد.
مدیر امور شیلات جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش‌ترین خسارت به سربندها و کانال‌های پرورش ماهی وارد شده است و بسیاری از ماهی‌ها همراه سیل از مزارع پرورش ماهی خارج شده‌‌اند.
وی در خصوص شائبه‌ها و نگرانی‌های مردم در خصوص عرضه ماهی‌های تلف شده در سیلاب در فروشگاه‌ها، توضیح داد: ماهی‌هایی که در فروشگاه‌های سطح شهر عرضه می‌شوند مورد تأئید سازمان پزشکی هستند و مردم در این رابطه نگرانی نداشته باشند.
منصوری در پایان افزود: همچنین ماهی‌هایی که به کارخانه‌های فرآوری ارسال می‌شوند سلامت آن‌ها توسط سازمان دامپزشکی تأئید می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار