مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از اختصاص یک روز حقوق کارکنان این اداره کل و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان برای کمک به سیل زدگان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 09 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی با بیان این موضوع که سیل خسارات مالی و اقتصادی عظیمی به مردم و زیر ساخت‌های عمومی وارد کرد، اظهار داشت: در این گونه حوادث بیشترین خسارت متوجه اقشار ضعیف و کمتر برخوردار است و اقتضا می‌کند دولت، مسئولان و مردم حامی سیل‌زدگان باشند و این مهم به‌خوبی از روزهای اولیه بروز حادثه به چشم آمد و مردم و مسئولان تاکنون از هیچ کمکی دریغ نکردند و با جان و دل در شهرها و روستاهای حادثه دیده حاضر شده و کمک رسانی می‌کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: کمک کردن و ایثار و از خودگذشتگی در اینگونه حوادث یک عبادت بزرگ است و مردم عزیز ایران به مانند دیگر آزمون‌های الهی، در این آزمون هم نشان دادند که فطرتی پاک دارند و ملت بزرگی هستند..
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری کمک به مردم سیل زده در چند استان کشور را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه‌های وابسته به این نهاد انقلابی همه و همه در تلاش هستند و در حد مقدورات خود از هر گونه کمکی دریغ نخواهند کرد و در همین راستا کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی در مرکز استان و در ادارات تابعه یک روز از حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دادند.
تعدادی از روستاهای شهرستان‌های بروجن، لردگان، کوهرنگ و اردل واقع در استان چهار محال و بختیاری هم دچار سیل شده‌اند و سیل موجب خسارت به زیرساخت‌ها، اراضی کشاورزی، پل‌ها و کانال‌های کشاورزی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار