تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کیار از رانش زمین در حدفاصل روستای باجگیران و دهنو در شهرستان کیار خبر داد و گفت: این رانش موجب مسدود شدن جاده شهرکرد – خوزستان شده بوده که در حال حاضر بازگشایی شده است.
کد خبر: ۷۲۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 26 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی نصیریان اظهار کرد: بر اثر سیل در بخش ناغان هشت مزرعه شیلات کاملا از بین رفت. 
وی افزود: به دلیل ریزش سنگ شب گذشته در بخش مشایخ قسمتی از جاده روستای دورک شاپوری تا روستای معدن مسدود شده که هم‌اکنون بازگشایی شده است و قسمت دیگری از جاده نیز به دلیل طغیان رودخانه کارون دچار آبگرفتگی شده بود که در حال حاضر جاده فرعی از طریق روستای آبشاران جایگزین این جاده شده است. 
نصیریان از رانش زمین در حدفاصل روستای باجگیران و دهنو در شهرستان کیار خبر داد و گفت: این رانش موجب مسدود شدن جاده شهرکرد – خوزستان شده بوده که در حال حاضر بازگشایی شده است. 
وی ادامه داد: پل ارتباطی روستای سررُک با جاده اصلی این روستا نیز به زیر آب رفته است و ارتباط با این روستا کاملا قطع شده است. 
نصیریان با بیان اینکه میزان بارندگی در شهرستان کیار حدود 80 میلیمتر بوده است، تاکید کرد: دو منزل مسکونی در روستای سّلم و شهر دستنا از توابع بخش مرکزی شهرستان تخریب شدند اما خوشبختانه به دلیل بارندگی شدید و احتمال وقوع حادثه از قبل تخلیه شده بود و تلفات جانی نداشته است. 
وی بیان کرد: اهالی روستاهای دره‌بیل و دره‌یاس از بخش مشایخ نیز که در بستر رودخانه کارون قرار دارند نیز به دلیل احتمال وقوع حادثه در قسمت بالای این روستاها اسکان یافتند. 
فرماندار کیار گفت: در حال حاضر تمامی دستگاه‌های امدادرسان کاملا آماده هستند تا در صورت بروز حادثه امدادرسانی کنند. 
نصیریان با اشاره به اینکه سیل موجب خسارت به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی در شهرستان کیار شده است، خاطرنشان کرد: هنوز میزان خسارت برآورد نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار