کد خبر: ۷۲۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 21 March 2019

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: وضعیت تردد خودروها در محورهای سوادکوه، هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین و در برخی مقاطع سنگین است.

محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین وضعیت راه‌های مازندران، گفت :درحال حاضر سطح محورهای استان مازندران خشک می باشد.

وی با اشاره به تردد سنگین و در برخی مقاطع نیمه‌سنگین خودروها به سمت شمال در اکثر نقاط محور سوادکوه مازندران ، بیان کرد: همچنین وضعیت تردد خودروها در این مسیر در محورهای هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین در برخی مقاطع سنگین و در محور کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به آغاز بارش خفیف برف در ارتفاعات محور کندوان، اضافه کرد: لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کرده تا با مشکلی مواجه نشوند.

هاشمی درباره محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 2بامداد روز های اتی روزهای پنج‌شنبه هشتم فروردین و یک‌شنبه 11 فروردین ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج_چالوس از ساعت 12 تا دو بامداد روزهای یک‌شنبه چهارم، جمعه نهم ، پنج‌شنبه 15، جمعه 16و شنبه 17 فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت 24 روز شنبه سوم فروردین ماه سال 98، ساعت 6 روز یک‌شنبه چهارم تا ساعت 24 روز دوشنبه پنجم فروردین، ساعت 12 ظهر پنج‌شنبه هشتم تا ساعت دو بامداد روز شنبه 10 و همچنین از ساعت 12 شهر یک‌شنبه 11 تا ساعت 22 روز شنبه 17 فروردین ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16روزهای یک‌شنبه چهارم، جمعه 9، پنج‌شنبه 15 و جمعه فروردین ماه تا ساعت دو بامداد روز بعد، از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلرها از ساعت 8 تا 24 روز هشتم فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه «مسیر جنوب به شمال تهران _فیروزکوه _قائم‌شهر و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارم، 15 و 16 فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه « از مسیر شمال به جنوب محور قائم‌شهر_فیروزکوه _تهران ممنوع است.

هاشمی در پایان گفت: باتوجه به تردد سنگین خودروها در مسیر محورهای شمال لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار