تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به استان به تدریج شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و بارش برف و باران همراه با رعد و برق در سطح استان باشیم.
کد خبر: ۷۲۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 14 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی‌رضا براتی گفت: انتظار می‌رود با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به چهارمحال و بختیاری به تدریج شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و بارش برف و باران همراه با رعد و برق در سطح استان باشیم.
کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: بارش‌ها ابتدا از شهرستان‌های کوهرنگ و اردل آغاز می‌شود و به تدریج تا اواخر وقت امروز در تمامی نقاط استان شاهد بارندگی‌ها خواهیم بود.
وی ادامه داد: شدت بارش‌ها برای نیمه غربی چهارمحال و بختیاری و برای اواخر وقت امروز و صبح فردا پیش‌بینی می‌شود.
براتی عنوان کرد: از فردا بعدازظهر به تدریج از ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و این بارش‌ها محدود به مناطق غربی چهارمحال و بختیاری خواهد شد، این سامانه بارشی عصر فردا از استان خارج می‌شود.
کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای صبح شنبه کاهش نسبی دما در استان پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته برای شهرکرد در سردترین ساعات منهای 3 درجه سانتی‌گراد و در گرم‌ترین ساعات دمای 16 درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.
وی اضافه کرد: آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد از صبح روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه شاهد ناپایداری‌هایی در سطح چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار