تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس از رییس‌جمهور خواست تا دو کارشناس بهداشت جانباخته در حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری را به عنوان شهید خدمت معرفی کنید
کد خبر: ۷۲۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 11 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی در جلسه علنی مجلس در تذکر شفاهی، گفت: هفته گذشته بالگرد اورژانس هوایی استان چهارمحال و بختیاری حین ماموریت در منطقه‌ای صعب‌العبور دچار حادثه شد و پنج نفر جانشان را از دست دادند. شهادت این عزیزان را به بازماندگان شان تسلیت می‌گویم.
عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به این حادثه ادامه داد: از رییس‌جمهور می‌خواهم دو کارشناس بهداشت فوت شده در حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال را به عنوان شهید خدمت معرفی کنید تا با این کار تسکینی برای خانواده این عزیزان باشد.
وی ادامه داد: دستور دهید علت حادثه سقوط توسط کارشناسان مشخص شود و تدبیری بیندیشید تا شاهد تکرار این حوادث نباشیم.
نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس رعایت نشدن استانداردهای ایمنی در شبکه انتقال برق فشار قوی استان چهارمحال و بختیاری را دلیل تذکرش به وزیر نیرو اعلام کرد و خواستار تدبیر برای پیش‌گیری از حادثه در این بخش شد.
کاظمی از وزیر علوم هم خواست تا نسبت به ارتقاء سه دانشکده هنر، فنی - مهندسی و علوم انسانی فارسان به مجتمع آموزش عالی اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار