تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان موظفند برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش تلاش کنند.
کد خبر: ۷۲۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 11 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در هشتمین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: آموزش و پرورش پایه اصلی دستیابی به تمامی توسعه هاست که نیازمند توجه جدی است.
وی افزود: در همین راستا مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با فعالیت های آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری برای تسهیل، بسترسازی، تقویت تعلیم و تربیت و رفع مشکلات مدیریتی این بخش از تمامی موارد قانونی استفاده کنند.
عباسی تصریح کرد: مسوولان باید برای توزیع امکانات و تجهیزات مورد نیاز آموزش و پرورش نهایت همکاری و تعامل را انجام دهند.
وی یادآور شد: در این راستا بهره مندی از توان بخش خصوصی باید به طور جدی و اساسی در دستورکار مسوولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ستاد بازآفرینی شهری در محله های مورد هدف خود به پیش بینی فضاهای مورد نیاز آموزشی توجه کند.
وی گفت: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای موافقت و یا مخالفت با اعزام نیروی انسانی به سایر دستگاه های اجرایی استان به عنوان مامور مختار است.
عباسی تاکید کرد: مسوولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند تغییر کاربری املاک آموزشی مورد نظر خود از طریق کمیسیون ماده 5 استان باید ابتدا از واحد حقوقی وزارتخانه متبوع استعلام لازم را بگیرند.
وی افزود: چگونگی تغییر کاربری در تمام یک ملک آموزشی و یا بخشی از آن و همچنین موافقت و یا مخالفت با تغییر کاربری از آموزشی به تجاری در این استعلام از واحد حقوقی وزارت آموزش و پرورش سؤال شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سال آینده افزون بر 2 هزار دانش آموز جدید با نیاز 100 کلاس درس وارد چرخه آموزشی استان می شود.
فرحناز قائدامینی تصریح کرد: این در حالی است که یکهزار و 387 نفر از فرهنگیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری سال آینده بازنشسته و تنها 251 نیروی انسانی جدید وارد این اداره کل خواهد شد.
وی یادآور شد: با توجه به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از این پس با هرگونه اعزام افراد از این اداره کل به سایر دستگاه های اجرایی استان به عنوان مامور مخالفت می شود.
در این نشست فعالیت های مرتبط با بخش های مختلف آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ارائه شد.
چهارمحال و بختیاری دارای 202هزار دانش آموز ، بیش از 16هزار فرهنگی و معلم و دو هزار و 400مدرسه و فضای آموزشی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار