تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون راهداری راه و ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: راننده بلدوز راهداری که هنگام برف روبی در گردنه خویه دهستان موگویی زیر سقوط بهمن گرفتار و مدفون شده بود، توسط اهالی محلی نجات یافت.
کد خبر: ۷۲۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 05 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- شهرام ندیمی ارتفاع بهمن حادثه یاد شده را بیش از 5 متر برآورد کرد و افزود: با هوشیاری و امدادرسانی به موقع این حادثه خسارت جانی نداشت و حال اکنون راننده راهداری مساعد است.
وی اظهارداشت: تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی گردنه ' سرآقا سید 'به ' خویه' در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ در حال انجام است و اکنون بخش عمده از این محور برفگیر بازگشایی و تردد ادامه دارد.
ندیمی تصریح کرد: به طور متوسط سالانه بیش از دو میلیارد ریال برای بازگشایی مسیر دهستان موگویی در حد فاصل ' عسل کشان ' هزینه می شود و تا بازگشایی کامل این محور ارتباطی تا نیمه اردیبهشت کامل بازگشایی خواهد شد.
وی ارتفاع برف در گردنه ' عسل کشان ' را بیش از 4 متر اعلام کرد و گفت: 7 روستای سر آقاسید، دره رزگه، بیراهه گان، سوه، صالح کوتاه، چین ، خویه از محور چلگرد به گردنه عسل کشان در دهستان موگویی قرار دارند.
به گفته وی ، مسیر ارتباطی دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ که به علت ریزش برف از سمت این استان مسدود شده است، از سمت جاده ' بزنوید ' شهرستان الیگودرز لرستان باز است.
وی افزود: اهالی 15 روستای دهستان موگویی می توانند از جاده ارتباطی این دهستان به بزنوید شهرستان الیگودرز در استان لرستان رفت و آمد کنند.
ارتفاع برف در شهر چلگرد مرکز این شهرستان 20 سانتیمتر و در گردنه ها 50 سانتیمتر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار