تابناک چهارمحال وبختیاری- قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همایش تکریم از مادران ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان با عنوان «مادران قهرمان» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 03 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- نجفعلی حیدری اظهار کرد: مادران ایتام زنانی شایسته و فداکار هستند که با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی گام‌های مؤثری در راستای تربیت فرزندان خود برداشته‌اند.
وی با بیان اینکه همایش تکریم از مادران ایتام تحت پوشش این نهاد روز جمعه ۱۷ اسفندماه با مشارکت مؤسسه خیریه عترت بوتراب برگزار می‌شود، افزود: ۱۴۳ نفر از ایتام استان توسط این مؤسسه در قالب طرح گنج بورسیه تحصیلی شده‌اند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان ادامه داد: ۲۱۴۲ یتیم در سامانه اکرام ایتام کمیته امداد استان و ۲۵۴۱ فرزند محسنین در سامانه این طرح ثبت‌نام شده‌اند که ۳۶۰ فرزند محسنین بدون حامی هستند.
حیدری تصریح کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در میان ۵ استان جامعه هدف با میانگین معدل ۱۶ رتبه نخست از نظر میانگین نمرات تحصیلی را کسب کرده‌اند.
به گفته وی همایش تکریم از مادران قهرمان با شرکت ۳۰۰ نفر از مادران ایتام و فرزندان آنها که نخبه تحصیلی هستند و معدلشان بالای ۱۸ است با حضور رئیس مؤسسه عترت بوتراب برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار