تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کوهرنگ با تشریح آخرین وضعیت این شهرستان در پی بارش سنگین برف، از امدادرسانی و اسکان اضطراری سرنشینان 200 خودروی گرفتار در برف خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 02 March 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمانپور افزود: با تلاش دستگاه های خدمات رسان و نیروهای راهداری و امدادی وضعیت شهرستان که در پی بارش سنگین برف به حالت بحرانی درآمده بود به حالت عادی بازگشته است.
وی، با اشاره به تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی گردنه ها و جاده های روستایی تصریح کرد : به جزء 32 روستای منطقه بازفت و سه جوگاو شیر راه سایر روستاها باز است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
زمانپور ادامه داد : گردنه چری نیز که جمعه شب با حادثه ریزش بهمن مسدود شده بود، ریزش برداری شده است اما هنوز امکان تردد در این محور وجود ندارد.
فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان با زنجیرچرخ امکانپذیر است، خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 200 خودروی گرفتار در محورهای گردنه تاراز، چری و شاهمنصوری امدادرسانی شدند.
زمانپور افزود: برق تمام مناطق شهری و روستایی شهرستان نیز وصل است.
شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی و برف گیر چهارمحال و بختیاری است که در پی بارش برف در روزهای اخیر ارتفاع برف در گردنه های این شهرستان به 4 و نیم متر و در شهر چلگرد به 2 متر رسیده است.
چلگرد در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار