تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سال نو بیش از 600عدد کلاه ایمنی بین افراد دارای شرایط سطح استان توزیع شد.
کد خبر: ۷۲۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 28 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- رامین معین افزود: همزمان با اجرای طرح ارتقا ایمنی راکبین موتور سیکلت، بیش از 3 هزار و 200 قطعه شبرنگ ، تور مهار بار و برچسب هشدار ادوات کشاورزی و کیف شبرنگ مدارس محدوده جاده چهارمحال و بختیاری نیز توزیع شده است.
وی افزود: طی هماهنگی به عمل آمده با دهیاری های و مسئولان محلی استان، فهرستی از روستاهای متراکم جمعیتی که دارای بیشترین راکبین موتورسیکلت می باشند تهیه و نسبت به اولویت بندی اجرای طرح اقدام می شود.
معین در ادامه افزود: جهت انتقال پیام ها و هشدارهای ایمنی که مخاطب آن عام و شامل تمامی اقشار جمعیتی با هر میزان تحصیلات است، از ملزومات سمعی بصری، از جمله، پخش فیلم و اسلاید، حرکت های نمایشی زنده و غیر استفاده می شود.
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین مصدومان تصادف ها در این استان مربوط به موتورسواران است این طرح اجرا می شود.
تمامی ملزومات ایمنی اعم از کلاه ایمنی و شبرنگ که در راستای اجرای این طرح تهیه می شود به صورت رایگان در اختیار مجموعه هدف قرار می گیرد.
استان چهارمحال و بختیاری با 9 شهرستان بیش از 947هزار جمعیت شهری ، روستایی و عشایری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار