تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران اين فرماندهي باند 9 نفره سارقان با 33 فقره سرقت سیم و کابل برق به ارزش 6 ميليارد ريال در شهركرد، دستگير شدند.
کد خبر: ۷۱۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 26 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت زنجيره‌اي سيم وکابل برق در شهر سورشجان و حومه بلافاصله ماموران فرماندهي انتظامي بخش لاران وارد عمل شده و تحقيقات خود را آغاز كردند.
وي افزود: در بررسي اوليه ماموران مشخص شد سارقان با استفاده از خودروهاي سواري پلاك مخدوش تجهيزات سرقتي را در زمين‌هاي كشاورزي و زير پل‌‎ها مخفي كرده و در فرصت مناسب به مخفيگاهشان منتقل مي‌كنند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: با تحت نظر قرار گرفتن محل‌هاي تردد احتمالي سارقان يك دستگاه سواري پژو پلاك مخدوش حامل سيم برق با دو سرنشين، توقيف شد.
رئيس پليس استان خاطرنشان كرد: متهمان در بازجویي فني پليس به 33 فقره سرقت تجهيزات برق به صورت باندي با همدستي هفت سارق ديگر اعتراف كردند.
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري ادامه داد: ماموران در يك عمليات هماهنگ هفت نفر ديگر از اعضاء اين باند را دستگير و در بارزسي از مخفيگاه سارقان  3 هزار متر سيم برق، تعدادي تنه موتورسيکلت اوراق شده و قطعات يدکي خودرو کشف و 5 دستگاه خودرو که در همين راستا مورد استفاده بوده توقيف و به پارکنيگ منتقل شدند.
سردار غلامزاده ارزش اقلام مكشوفه را 6 ميليارد ريال اعلام كرد و از معرفي متهمان به مرجع قضایي خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار