تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون فنی شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: 285 واحد صنعتی در نیمه نخست امسال با بحران کم آبی مواجه بود اما با بارندگی مطلوب فصل پاییز و زمستان وضعیت آبرسانی به بیش 50 درصد تامین آب واحدهای یاد شده بهبود و مرتفع شد.
کد خبر: ۷۱۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 26 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید رئیسی با اشاره به آبرسانی سیار500 مترمکعبی فصل تابستان امسال افزود: در نیمه دوم امسال آبرسانی سیار تنها به شهرک صنعتی سامان 2انجام شد.
وی، تعداد چاه های عمیق تامین آب بخش صنعتی و شرب شهرک های صنعتی استان را 27 حلقه اعلام کرد و گفت: امید است در بهار سال آینده ، دبی منابع آب زیرزمینی نواحی صنعتی یادشده نیز بهبود یابد.
معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری، اتصال شبکه آبرسانی طرح بن به بروجن را تنها راه برون رفت از بحران کم آبی شهرکهای صنعتی استان اعلام کرد و گفت: در صورتی که سهمیه آب تخصیصی طرح بن به بروجن بهار سال آینده محقق شود، مشکل آب مصرفی شهرک صنعتی شهرکرد تا 25 سال آینده رفع خواهد شد.
رئیسی، با اشاره به اینکه برای هر هکتار در شهرک صنعتی چهار دهم لیتر در ثانیه آب مورد نیاز است، افزود : شهرک صنعتی شهرکرد بیش از 322 هکتار است که به 130 لیتر آب بر ثانیه نیاز دارد و اکنون با کمبود 105 لیتر آب در ثانیه موجه است.
هم اکنون 21 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است که حدود 14 هزار خانوار معادل 45 هزار نفر از جمعیت استان از درآمد شهرک های صنعتی ارتزاق می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار