تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت های موجود در این استان گفت: این استان آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات بین المللی ، ملی و بین استانی را دارد.
کد خبر: ۷۱۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 23 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در دیدار افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال ایران با وی افزود : برگزاری مسابقات بین المللی و ملی در این استان باعث شناخت بیشتر مردم از چهارمحال و بختیاری می شود.
وی تصریح کرد :استانهای کم برخوردار دارای استعدادهای خوبی در ورزش هستند که چهارمحال و بختیاری نمونه ای از آنهاست و ورزشکاران مستعد این استان می توانند در لیگ های مهم حضور داشته باشند.
عباسی با اشاره به آب و هوای مطلوب این استان نسبت به سایر استانها تاکید کرد: فدراسیون های ورزشی حداقل یک بار در سال زمینه برپای اردوهای تیم های ملی خود را در این استان فراهم کنند.
وی به دستگاه های متولی پیشنهاد داد تا زمینه جذب حامی مالی برای ورزش را فراهم کنند و ادامه داد: دولتی های تیم های ورزشی را تا جایی که بخش خصوصی برای حضور در تیمداری ابراز تمایل کند، حمایت کنند چرا که بخش خصوصی به دنبال بهره مندی بهتر از ظرفتیهای وجود در ورزش است.
به گفته وی، اگر بخش خصوصی نیز از همان ابتدا تمایل به تیمداری و باشگاه داری کرد دستگاه های متولی بستر این حضور را برای بخش خصوصی فراهم کنند.
وی گفت: ایجاد اشتغال تنها از طریق دولت یا صنایع ایجاد نمی شود بلکه در ورزش یا امور اجتماعی و فرهنگی نیز می تواند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به علاقه جوانان به ورزشهای مختلف تاکید کرد : یکی از راهکارهای ایجاد شور و نشاط و روحیه امید در بین جوانان تقویت ورزش همگانی و قهرمانی است و در این زمینه باید بستر تیمداری استان در لیگ های مختلف فراهم شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت : لیگ های ویترین رشته های ورزش هستند و این لیگ ها باعث جذب بیشتر جوانان و خانواده ها به سمت ورزش می شود.
حمید کریمی یادآور شد : آنگونه که انتظار می رود صنایع چهارمحال و بختیاری از ورزش حمایت نمی کنند و امید است در آینده نزدیک شورای ورزش استان با حضور صنایع پررنگ تر شود.
به گفته وی، اکنون 42 رشته ورزشی در استان دارای لیگ است اما برخی از رشته های ورزشی تا 3 هزار نفر را به ورزشگاه می کشاند و این استان نیازمند حضور یک تیم در لیگ والیبال است.
رئیس هیات والیبال چهارمحال و بختیاری نیز گفت :رشته والیبال در این استان در سالهای اخیر از نظر کمی رشد مطلوبی داشته است.
علیرضا شجاعی افزود: این استانها تنها استانی است که در لیگ تیم ندارد و امید است با حمایت استاندار زمینه حضور یک تیم در لیگ والیبال فراهم شود.
سرپرست فدراسیون والیبال برای شرکت در مجمع سالانه هیات والیبال چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار