دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد گفت: ورود مواد مخدر به دانشگاه خطرناک است و اخبار نگران‌کننده‌ای در این خصوص به گوش می‌رسد لذا باید برای این معضل اقدامات سریعی انجام شود.
کد خبر: ۷۱۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 21 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرضا علیمحمدی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری، گفت: طی عملیاتی که در دی‌ماه امسال در منطقه آلوده شهرکرد اجرا شد؛ چند خانه از قاچاقچیان در این منطقه پلمپ شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد افزود: با توجه به اسناد و مدارک درج در پرونده نسبت به ضبط این خانه‌های پلمپ شده در منطقه آلوده شهرکرد اقدام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در بحث مواد مخدر، مبارزه با آن در محلات آلوده، برخورد با خرده‌فروشان مواد و... صورت گرفته است اما این امر نباید باعث غفلت از سایر موارد شود، ادامه داد: ورود مواد مخدر به دانشگاه خطرناک است و اخبار نگران‌کننده‌ای در این خصوص به گوش می‌رسد لذا باید برای این معضل اقدامات سریعی انجام شود.
علی‌محمدی با بیان اینکه بسیاری از معتادان متجاهر و آن دست از افراد معتادی که به کمپ‌ها معرفی می‌شوند بعد از آزادی جایی برای ماندن ندارند، خاطرنشان کرد: این افراد بعضا محلی برای زندگی ندارند لذا مقرر شد شهرداری شهرکرد گرمخانه‌هایی ایجاد کند تا این افراد در آن‌ها پذیرش شوند و باید پیگیر اجرای این امر نیز باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار