تابناک چهارمحال وبختیاری- آیین افتتاح 2 هزار کانون تخصصی و محله‌ای خادمین امام رضا (ع) در سراسر کشور به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط تولیت آستان قدس در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 20 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- آیین افتتاح 2 هزار کانون تخصصی و محله‌ای خادمین امام رضا (ع) در سراسر کشور به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط تولیت آستان قدس در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
بهروز مردانی‌نژاد در این آیین که با حضور  نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و سایر مسؤولان استانی برگزار شد،گفت: در حال حاضر  24 مرکز تخصصی در زمینه‌های گوناگون، 90 پایگاه محلی و 114 کانون شکل گرفته فعال در استان داریم که در دو محور محرومیت‌زدایی و جمعیت خدمات انجام می‌دهند.
مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی این خدمات در 10 ماه گذشته صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر یک هزار و 400 پرونده خادم‌یاری در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است که برای هر نفر به‌صورت شخصی صفحه‌ای در سامانه‌ خادم‌یاری آستان قدس تشکیل شده‌ است.
وی ادامه داد: خدمات گروه‌های جهادی در روستاها و مناطق محروم به‌صورت تعمیرات منازل، آب‌رسانی، اشتغال‎زایی، وام جهیزیه و... با هدف خادم‌یاری محلی است.
در ادامه این آیین حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نیز گفت: می‌توان در دورترین فاصله و در عالی‌ترین درجه خادمی، خدمت کرد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: باید در کانون تخصصی و محله‌ای خادمین امام رضا (ع) نشانه‌هایی از وجود مقدس این امام بزرگ باشد تا تفاوت‌های آن با کانون‌های سایر نهادها مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار