تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نرخ بالای بیکاری این استان، اجرای طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی بنیاد مستضعفان را عامل مهمی در رونق تولید و محرومیت زدایی از این استان دانست.
کد خبر: ۷۱۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 18 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در نشست با رئیس بنیاد مستضعفان با قدردانی از اقدامات و سرمایه گذاری ها و تسهیلات ارائه شده به کارآفرینان توسط بنیاد مستضعفان در استان، کمک بیشتر بنیاد در محرومیت زدایی را خواستار شد.
وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری استان و وجود مناطق محروم و روستاهای دورافتاده تصریح کرد: رفع این محرومیت نیازمند اجرای طرح های تولیدی بویژه در بخش های دامپروری، صنعتی و گردشگری است.
عباسی با اشاره به اجرای طرح موفق محرومیت زدایی و کارآفرینی بنیاد مستضعفان در منطقه 'قلعه گنج' استان کرمان، آمادگی استان برای اجرای طرح مشابه توسط بنیاد در یک یا چند منطقه محروم در چهارمحال و بختیاری را اعلام کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در این نشست بر حل مشکل شرکت «پاک پی شهرکرد» و ضرورت جلوگیری از روند انتقال اموال و انحلال این شرکت تاکید کرد که در همین خصوص محمد سعیدی کیا ضمن تایید سخنان استاندار دستور لازم را در همین خصوص به نهادهای زیرمجموعه صادر کرد.
در این نشست مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
بنیاد مستضعفان تاکنون چندین طرح تولیدی نظیر چادر مشکی حجاب شهرکرد را در چهارمحال و بختیاری راه اندازی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار