تابناک چهارمحال وبختیاری- 26 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 333 هزار و 856 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان فارسان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 05 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، 26 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 333 هزار و 856 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان فارسان به بهره‌برداری رسید.
الله‌کرم نصیری در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان فارسان، گفت: از این میزان اعتبار 144 هزار و 298 میلیون ریال ملی، 36 هزار و 482 میلیون ریال استانی، 12 هزار و 380 میلیون ریال تسهیلات بانکی و مابقی از محل سایر منابع هزینه شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه و ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب فارسان، پهنای باند اینترنت، توسعه تجهیزات تغذیه نیرو و افزایش ظرفیت رادیو، افتتاح بخش ccu بیمارستان فارسان و مدرسه 10 کلاسه در شهر گوجان از مهم‌ترین طرح‌های بهره‌برداری شده در شهرستان فارسان است.
نصیری عنوان کرد: این طرح‌ها برای 39 نفر در شهرستان فارسان فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز عملیات 5 طرح عمرانی نیز در شهرستان فارسان آغاز شد که برای بهره‌برداری از این طرح‌ها به 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار