تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از وظایف مدیران صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۷۱۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 02 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمد علی نکونام به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در جمع مدیران اجرایی چهارمحال و بختیاری افزود: مدیران هر چقدر بتوانند صادقانه به مردم خدمت کنند ، به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا خدومت کرده اند.
به گفته وی، آنچه بیش از هر چیزی به نظام انقلاب، نمره سلامت می دهد ، بدون شک سلامت و پاکی مدیران است و نظام را در دیدگاه جهانیان سالم جلوه می دهد.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر ، بیشترین لطمه را به انقلاب اسلامی ایران ، عملکرد مدیران ناسالم می زنند و بی تقوایی ، عملکرد بد و بد اخلاقی مدیران به نظام لطمه می زند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت : مردم حتی اگر در اوج سختی نیز باشند و بالاترین گرفتاری و تحریم ها را داشته باشند، چنانچه مدیران سالم و کارآمدی داشته باشند، این تحریم ها و گرفتارها را با امیدواری برطرف می کنند.
به گفته وی، مدیران سالم باعث امید مردم به آینده می شود و مدیران ناسالم و ناکارآمد باعث تضییع حقوق مردم می شود.
وی تصریح کرد: رسیدگی به نقاط محروم و همسان سازی در مناطق مختلف باید در دستورکار مدیران قرار گیرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران از همان ساعت 9 و 33 دقیقه روز دوازدهم بهمن ماه سال 57 با ورود امام خمینی (ره) به ایران آغاز شد.
به گفته وی، لحظه ورود امام راحل به ایران زمانی بود که برای همیشه انقلاب اسلامی ایران در جهان پیروز شد و کسانی که وابستگی به رژیم طاغوت پهلوی بود و باید ناامید شوند پس از ورود تاریخی امام برای همیشه ناامید شدند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد : خداوند برکات بی شماری را در وجود مبارک امام راحل قرار داد و پس از امام راحل ، علمای دینی توانستند آثار خود را احیا و زنده کنند.
به گفته وی ، امام راحل باعث شد، ایران در جهان مستقل شود و انقلاب اسلامی ، نام ایران را در جهان طنین انداز کرد.
در این نشست استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند.
در دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بیش از یک هزار و 750برنامه در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار