تابناک چهارمحال وبختیاری- همزمان با دومین روز از دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زنگ انقلاب روز شنبه در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته شد.
کد خبر: ۷۱۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 02 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد فاطمه زهرا(س) شهرکرد گفت: باید دستاوردهای چهار دهه ساله انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل و بازگو شود.
اقبال عباسی تصریح کرد: استکبار جهانی از همان نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی با فرهنگ و نهضت نظام اسلامی مخالفت کرد و با تحمیل جنگ 8 ساله درصدد تضعیف اصل نظام برآمد و در این زمان نیز با تهدید و تحریم اقتصادی به میدان جنگ آمده است.
وی افزود: استکبار جهانی تلاش های زیادی را برای ضربه زدن به ایران و نظام انقلاب اسلامی حرکت های مذبوحانه ای انجام داده و هر بار توطئه های دشمن خنثی شده است.
عباسی تصریح کرد : طراحی و اجرای ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و سایر توطئه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی با حضور به موقع مردم در صحنه همه دسیسه های شوم آنها خنثی شده است.
وی یادآور شد : ایستادگی مردم ایران در صحنه های مختلف و دفاع همه جانبه آنان از نظام، باعث شده تا جمهوری اسلامی ایران رتبه هفدهم فناوری اطلاعات ، رتبه سیزدهم غنی سازی اورانیوم و رتبه دوم سلولهای بنیادین را کسب کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در علوم مختلف به موفقیت های بسیار مطلوبی دست یافته است و از سویی رشد و ترقی ایران باعث شده تا کشور به قدرت های استکباری وابسته نباشد.
زنگ انقلاب اسلامی به همزمان در 2 هزار و 400 واحد آموزشی و در حضور 202هزار دانش آموز در مقاطع مختلف چهارمحال و بختیاری نواخته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار