همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کیار از افتتاح و بهره‌برداری 34 پروژه با اعتبار هزینه شده 19 میلیارد و 995 میلیون تومان همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 02 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علی‌فتح نصیریان اظهار کرد: این پروزه‌ها توسط 13 دستگاه اجرایی استان و با کاربری‌های مختلف افتتاح می‌شود.
وی فرهنگسرای شهر گهرو، احداث بندهای سنگی ملاتی دستنا، مجتمع گردشگری دره عشق، ساختمان شهرداری دستنا، اجرای طرح هادی روستای جغدان، مرکز سرگرمی و تفریحی دوپلان، پرورش بوقلمون گوشتی در روستای جغدان و جایگاه عرضه سوخت مجتمع خدماتی رفاهی زاگرس ناغان را از شاخص‌ترین پروزه‌های قابل افتتاح برشمرد.
نصیریان گفت: از مجموع اعتبارات هزینه شده، هفت میلیارد تومان ان از اعتبارات استانی و دو میلیارد و 300 میلیون تومان از اعتبارات ملی بوده که با افتتاح و بهره‌برداری 34 پروژه در شهرستان کیار، زمینه اشتغال 115 نفر فراهم خواهد شد.
وی همچنین از کلنگ‌زنی پنج پروژه توسط سه دستگاه اجرایی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار برآورد شده برای این پروژه‌ها، 10 میلیارد و 435 میلیون تومان بوده که اشتغالزایی 100 نفر نیز فراهم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار