نماینده مردم لردگان در مجلس مطرح کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور فعال جوانان در فضای مجازی یک ابزار قدرتمند برای مقابله با دشمنان است.
کد خبر: ۷۰۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 30 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد خالدی اظهار کرد: امروز مقابله کشورها مختص به ابزار نیست و ممکن است به هر شیوه‌ای با یکدیگر وارد مناظره شوند.
وی افزود: فضای مجازی یک ابزار قدرتمند بوده که  ضعیف‌ترین تا بزرگترین کشورها را تحت تاثیر قرار داده است و همانند یک شمشیر دو لبه است که می‌‌توان از آن استفاده مفید یا مضر داشت.
خالدی با بیان اینکه باید از این ابزار روز دنیا برای معرفی جمهوری اسلامی استفاده شود، تاکید کرد: باید فرصت‌ها، توانمندی کشور، موارد مربوط به انقلاب و کارکردهای آن به مردم عنوان شود.
وی ادامه داد: رسانه‌های خارجی به شکل مثبت یا منفی ایران را برجسته می‌کنند که باید راه مقابله با موارد منفی و راه همراهی با موارد مثبت را به دست آورد.
خالدی تصریح کرد: حضور فعال جوانان در فضای مجازی مانند رسانه‌های فضای مجازی که کاری تخصصی و رسالت بزرگ است، یک ابزار قدرتمندی برای مقابله با دشمنان محسوب می‌شود.
نماینده مردم لردگان در مجلس تاکید کرد: فضای مجازی قدرتی غیرقابل تصور دارد و در بسیاری موارد به شکل قدرتمند یک دروغ را القا کرده، کشوری را به زمین کوبیده و برعکس نیز عمل کرده است.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی ابزاری قدرتمند است که می‌توان در راستای اتحاد ملی حرکت کرده و راهی برای معرفی کشور و واقعیت‌های آن‌ به بیرون از ایران باشد، تصریح کرد: باید ابزار مقابله با هر رسانه‌ای که علیه ایران تبلیغ می‌کند را یافت.
وی در ادامه با تاکید بر تبادل اطلاعات با شرکت‌های بزرگ و قدرتمند نرم‌افزاری در دنیا که لازمه یک نبرد رسانه‌ای است، بیان کرد: اگر بتوان به جای تحریم این شرکت‌ها با آنان ارتباط برقرار کرده و همکاری‌های علمی پژوهشی داشت، راهی برای ارتقاء دانش و جلوگیری از مواردی همچون فیلترینگ است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: لازم است حاکمیت و وزارت ارتباطات در کشور اجازه ارتباط با این شرکت‌ها را بدهد تا حرف ایران به گوش مردم دنیا برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار