فرمانده سپاه شهرکرد مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه شهرکرد گفت: وظیفه ما متلاشی‌ ساختن قدرت‌های پوشالی دشمنان در اذهان نسل‌های آینده‌ساز این مرز و بوم است و سعی می‌کنیم با برنامه‌های دهه فجر امسال گامی موثر در این راستا برداریم.
کد خبر: ۷۰۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 30 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی سپاه قمربنی‌هاشم (ع) موسی انصاری گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان ‌ملت با رهبر معظم و آرمان‌های انقلاب است.
فرمانده سپاه شهرکرد گفت: وظیفه ما انتقال شایسته میراث گرانبهای انقلاب اسلامی یعنی اعتقاد به حاکمیت دین خدا و متلاشی‌ ساختن قدرت‌های پوشالی دشمنان در اذهان نسل‌های آینده‌ساز این مرز و بوم است و امیدواریم با این برنامه‌ها در راستای شناخت و ارتقای نسل نوخاسته انقلاب اسلامی نسبت به دستاورد‌های نظام گام‌های مؤثر برداریم.
انصاری با بیان اینکه دهه فجر نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این انقلاب که آن را با سایر انقلاب‌ها و قیام‌های قبل از خود متمایز می‌کند و موجب شده که این انقلاب با تمام مشکلات پیروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمی بودن و ملی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.
وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: فضاسازی شهرستان در این دهه باید به گونه‌ای باشد تا ضمن احترام و تعظیم شعائر، فضای مبارزات مردمی و حال و هوای پیروزی انقلاب را در سال ۵۷ تداعی کند.
انصاری تصریح کرد: برنامه‌های امسال با توجه به شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» است و برنامه‌ها با هدف تبیین مبانی، اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت غیرت دینی و ملی بسیجیان نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد با بیان اینکه 100 عنوان برنامه جهت گرامیداشت دهه فجر پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتورسواران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج، برگزاری جشن انقلاب و نشست‌های بصیرتی و دیدار با علما را از مهمترین برنامه‌های ناحیه شهرکرد در دهه فجر امسال بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار