تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان لردگان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 64 پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح می شود.
کد خبر: ۷۰۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 29 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- برهان حسین پور آقایی افزود: برای تکمیل و راه اندازی این پروژه ها با اشتغالزایی 75 نفر بیش از 435 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
وی گفت: این پروژه ها در قالب بهداشت و درمان، فضای ورزشی و آموزشی، طرح صنعتی تولید آجر نسوز، گردشگری و برق رسانی و آبرسانی به مناطق روستایی، طرح های هادی روستایی، 10 واحد مسکن مددجویی و طرح های دامپروری، شیلات و کشاورزی است.
وی از آغاز عملیات 4 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
فرماندار شهرستان لردگان افزود: این پروژه ها در قالب احداث 4 واحد مسکن مددجویی در مناطق روستایی، اصلاح شبکه برق رسانی روستای طلائیه، احداث توسعه شبکه فیبر برق رسانی به شهر لردگان و آسفالت معابر شهری و روستایی است.
حسین پور آقایی اظهار داشت: پروژه انتقال آب به شهر سردشت و 53 روستای تابعه ، پروژه چهار خطه محورهای لردگان به فلارد و لردگان به آتشکاه، تامین آب آشامیدنی مجتمع خانمیرزا از طریق انتقال آب از رودخانه کره بس و تامین آب اراضی کشاورزی بخش خانمیرزا از مهمترین پروژه های در دست اجرا در سطح شهرستان است.
وی افزود: تکمیل پروژه پتروشیمی لردگان که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به خاطر برخی مشکلات مالی و اقتصاد ی و تحریم ها تکمیل این پروژه به تعویق افتاده است، پیش بینی می شود این پروژه در سال آینده به بهره برداری برسد.
شهرستان لردگان 230 هزار نفر جمعیت، 5 بخش، 5 شهر و حدود 360 روستا دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار