تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح کارورزی به منظور ترغیب جوانان جویای کار در بنگاه‌های اقتصادی استان بود که متاسفانه استقبال خوبی از این طرح در استان صورت نگرفت.
کد خبر: ۷۰۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 28 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سید حفیظ‌الله فاضلی اظهار کرد: اعتبارات خوبی برای اشتغال جوانان در قالب طرح کارورزی به استان اختصاص یافت.
وی افزود: این طرح به منظور ترغیب جوانان جویای کار در بنگاه‌های اقتصادی استان است که متاسفانه استقبال خوبی از این طرح  در چهارمحال و بختیاری نشد.
فاضلی ادامه داد: سهمیه در نظر گرفته شده برای برای این طرح در استان دو هزار و 300 نفر بود که تنها با 240 نفر از افراد ثبت‌نامی قرارداد منعقد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته بالغ بر 52 هزار سبد کالا میان خانوارهای تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد توزیع شد، تصریح کرد: امسال علاوه بر توزیع سبد کالا میان خانوارهای تحت حمایت سازمان‌های حمایتی، سبد کالا به مستمری‌بگیران و کارگران اختصاص داده شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: 50  درصد از جمهعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و بالغ بر 760 هزار نفر در استان یارانه دریافت می‌کنند.
وی اضافه کرد: بیش از هفت هزار نفر از جمعیت استان که یارانه آن‌ها به دلایلی قطع شده بود، مجددا برقرار شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه بیش از شش هزار طرح در زمینه تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری در کمیته فنی بررسی شد، خاطرنشان کرد: عمده طرح‌ها پس از بررسی در کمیته فنی، به بانک‌های عامل ارسال شد که امسال تاکنون 189 میلیارد تومان از طرح‌ها در استان قرارداد مربوط به آن‌ها منعقد و بالغ بر152 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد، همچنین بیش از 230 میلیارد تومان طرح در سیستم بانکی در حال بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار