از ابتدای سال‌جاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از كشف 2 تُن و 483 کیلو گرم انواع موادمخدر طی 10 ماه گذشته در استان، خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 27 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری غلامعباس غلامزاده گفت: در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه برخورد قاطع با پدیده قاچاق و مبارزه بی‌امان با موادمخدرریال پلیس استان به‌طور شبانه‌روز و با بسیج امکانات خود در تمام محورهای مواصلاتی درحال مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد افیونی هستند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری با کنترل محورهای مواصلاتی در این زمینه توفیقات خوبی به دست آورده است.
وی با اشاره به اقدامات برجسته فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری و افزایش 17درصدی کشفیات موادمخدر، گفت: طی 10 ماه گذشته 2 تُن و 438 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 36 دستگاه انواع خودرو  توقیف شده است.
غلامزاده با بیان اینکه 34 باند موادمخدر در چهارمحال و بختیاری متلاشی شده است که در این مورد با افزایش 30 درصدی مواجه بودیم، افزود: در این مدت 2 هزار و 490 قاچاقچی دستگیر و جهت پیگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه‌های مسؤول در زمینه برخورد با قاچاق موادمخدر بر عزم جدی مسؤولان و کارکنان نیروی انتظامی استان در راستای مسؤولیت‌های قانونی خود برای برخورد با پدیده قاچاق مواد افیونی تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار