تابناک چهارمحال وبختیاری- محمد ارزنده قهرمان پرش طول آسیا و ایران و یکی از 8 پرنده تاریخ دوومیدانی ایران کلاس آموزش مربیگری را در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 24 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- تازه ترین خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری هفته نخست بهمن ماه ، حاکی از آن است که دوره آموزش مربیگری درجه 3 دوومیدانی زیر نظر محمد ارزنده قهرمان پرش طول ایران در شهرکرد برگزار شد.
محمد ارزنده دوره آموزش مربیگری درجه 3 ورزشکاران را برای استانهای مختلف در شهرکرد برگزار کرد.
این پرنده دوومیدانی ایران امسال در مسابقات باشگاهی در مشهد به طور ناگهانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد در حالی که آمادگی لازم برای ادامه فعالیت قهرمانی را داشت.
از دیگر خبرهای دیگر ورزشی چهارمحال و بختیاری دعوت از بدمینتون باز این استان به اردوی استعدادهای برتر کشور است.
زهرا رحیمی از شهرستان سامان به اردوی استعدادهای برتر کشور فراخوانده شد که پیش از این 44 ورزشکار چهارمحال و بختیاری در رشته های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال، اسنوکر، اسکیت، دوچرخه سواری،جودو،تیراندازی، هندبال ،سه گانه و دوگانه، دوومیدانی، شنا و وشوو به اردوهای استعدادیابی تیم ملی دعوت شدند.
در ورزش چهارمحال و بختیاری در بهمن ماه امسال کلاس تئوری مربیگری درجه 3 از سوی هیات قایقرانی برگزار می شود.
همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات تنیس روی میز، انتخابی تیم نوجوانان وجوانان استان برگزار خواهد شد.
از خبرهای دیگر ورزشی چهارمحال و بختیاری اینکه دو بانوی کوهنورد استان در نخستین دوره مسابقات لیگ سنگنوردی جام باشگاه ها کشوری با حریفان خود به رقابت می‌ کنند.
فاطمه صفی خانی و نگین رضامند از چهارمحال و بختیاری در رده سنی نوجوانان در این مسابقات با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
همچنین تیم شمشیربازی چهارمحال و بختیاری پس از سالها به مسابقات کشوری اعزام شد.
ترکیب تیم چهارمحال وبختیاری را ریحانه سلیم، یگانه نعمتی و سحر بی تار زیر نظر بهارنیک نژاد تشکیل می دهد.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 30 ورزشکار در 70 رشته ورزشی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار