در چهل سالگی انقلاب
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 13 طرح هادذی روستایی با اعتباری افزون بر 812 میلیارد و 506 میلیون ریال در این استان تکمیل و آماده بهره برداری شد.
کد خبر: ۷۰۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 24 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رییسی اظهار داشت: این تعداد طرح در 9 شهرستان استان انجام شده ضمن آنکه سایت مسکن مهر شهرستان اردل با 4 میلیارد ریال آماده تحویل به متقاضیان است.
وی از افتتاح 40 واحد مقاوم سازی مسکن روستایی در ایام الله فجر خبر داد و تصریح کرد: تحویل تعداد 40 سند مالکیت شهری زیر 12 هزارخانوار از دیگر هدایای این نهاد به روستاییان است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری، همچنین اعطای کمک بلاعوض 50 میلیون ریالی به 40 نفر و واگذاری 40 واحد مسکونی با تسهیلات ارزان قیمت به مشمولان را از دیگر طرح های تکمیلی و آماده بهره بردای این نهاد مردمی دانست.
به گفته وی، از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون ۵۴۴ طرح هادی روستایی با هدف توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی در روستاهای این استان اجرا شده است‌.
چهارمحال و بختیاری با 947 هزار نفر جمعیت بیش از 840 روستا و آبادی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار