تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حضور مشاور و مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شد.
کد خبر: ۷۰۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 23 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد – محمدکاظم منزوی در این آیین، با اشاره به قرار گرفتن در ایام پایانی سال، اظهار کرد: در این ایام با شرایط خاصی مواجه هستیم که امید است با همراهی و تلاش تمامی افراد شاهد حرکت بی وقفه در چرخه تولید، شادابی بازار و آرامش و اسایش مردم باشیم.
در ادامه رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: امسال 40 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و برنامه‌های مفصلی برای دستاوردهای نظام تدوین شده که بخشی از آن‌ها انجام و بخشی در آینده انجام خواهد شد.
سید نعیم امامی با اشاره به اینکه در روزگاران گذشته استان فاقد واحد صنعتی قابل توجه بود، بیان کرد: امروزه بیش از 800 کارخانه فعال در استان بنا به فراخور تولید محصول در استان فعال هستند.
وی با اشاره به تصویب سند آمایش سرزمین استان، تصریح کرد: در این سند پتانسیل اصلی استان گردشگری است، به طوری که صنایع مادر، در شرق استان متمرکز شده و استان مستعد رشد و توسعه صنعت است.
امامی با اشاره به سهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر اشتغال، ادامه داد: در حوزه صنعت حدود 21 هزار نفر، در حوزه اصناف حدود 80 هزار نفر و در بخش معدن یک هزار و 900 نفر مشغول به فعالیت هستند.
وی بهره‌برداری از پتروشیمی لردگان در شهریورماه سال آتی و فاز دوم فولاد سفید دشت را از اقدامات آتی این سازرمان برشمرد و خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری رتبه دوم تولید ورق فولادی در کشور و تنها تولیدکننده ورق خودرو در کشور محسوب می‌شود.
در ادامه رئیس خانه صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری گفت:  تا زمانی که در کشور به تولید دست پیدا نکنیم و به تولید اهمیت ندهیم اتفاقاتی رخ نخواهد داد.
مسعود سوردی بیان کرد: عمده تاکید بر حفظ وضع موجود است که بتوان با قوانین دست و پا گیر تولید را نگه داشت، امید است آینده بهتری برای کشور مخصوصا عرصه تولید رقم بخورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار