مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری :
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: 700 مرکز غیردولتی و مؤسسه خیریه، بهزیستی چهارمحال و بختیاری را در ارائه خدمت به جامعه هدف یاری می‌دهند.
کد خبر: ۷۰۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 21 January 2019
گزارش تابناک شهرکرد- محمد میرزایی با اشاره به اینکه 700 مرکز غیردولتی  و مؤسسه خیریه، بهزیستی چهارمحال و بختیاری را در ارائه به خدمت به جامعه هدف یاری می‌دهند، گفت:  سازمان بهزیستی بر اساس ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال ۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی مسؤولیت صدور مجوز برای متقاضیان مراکز ۱۳ گانه و مؤسسات غیردولتی و خیریه‌ها را برعهده دارد.
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر بیش از 94 درصد فعالیت‌های این سازمان توسط مردم و مراکز غیردولتی در حال انجام است و این خدمات در تمامی نقاط استان و در دور افتاده‌ترین روستاها و مناطق محروم با مشارکت مؤسسات غیردولتی در حال انجام است.
میرزایی تصریح کرد: سازمان بهزیستی به‌تنهایی و بدون مشارکت و همکاری خیران توانایی پاسخگویی به جامعه زیرپوشش خود را ندارد، بسیاری از خانواده‌های معلولان توان مالی چندانی برای درمان فرزندان معلول خود ندارند و مؤسسات خیریه در این راستا می‌توانند برای تامین نیازمندی‌های آن‌ها نقش مهمی را ایفا کنند.
وی عنوان کرد: راه‌اندازی این مراکز و مؤسسات  خیریه با حضور خیرین و مردم موجب توسعه کمی و کیفی خدمات بهزیستی به اقشار تحت پوشش سازمان و مشارکت بیشتر آحاد مردم و خیرین در رفع آسیب‌های اجتماعی و محرومیت در استان شده است.
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سازمان بهزیستی با نظارت مستمر و قانونمند بر عملکرد مؤسسات و مراکز غیردولتی تحت نظارت، فعالیت این مراکز  را بر اساس اهداف بهزیستی و اساسنامه رصد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار