تابناک چهارمحال وبختیاری- همایش طلایه داران فاطمی و تبیین دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور روحانیون، تشکل های دینی، فعالان فرهنگی و عموم مردم استان چهار محال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 20 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام سید عزیز الله میراحمدی گفت: نشست ائمه جمعه و جماعات، روحانیون مستقر ومبلغین بومی استان چهار محال و بختیاری با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد رضا برادران و مداحی کربلایی سید رضا نریمانی روز شنبه 6 بهمن در مجتمع لاله شهرکرد برگزار می شود.
حجت الاسلام میراحمدی افزود: این نشست با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب، توانمند سازی مبلغان برای ترویج فرهنگ فاطمی و همچنین برنامه ریزی ایام فاطمیه برگزار می شود.
وی ادامه داد: همزمان با فاطمیه اول و دوم 533 نفر مبلغ و مبلغه به فعالیت تبلیغی در مناطق مختلف شهری و روستایی مشغول می شوند که این مبلغین بومی، طرح هجرت و روحانیون مستقر در این ایام به تشریح دستاورد های انقلاب اسلامی و تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه در عبور عزتمندانه از بحران ها و تشریح نقشه ها و تلاش های دشمنان داخلی و خارجی به منظور انجام جنگ روانی و اقتصادی می پردازند.
حجت الاسلام میراحمدی گفت: همایشی مشابه درمصلی امام حسین علیه السلام شهرستان فارسان ساعت 15 ویژه مسئولین هیئت های مذهبی، مداحان، شعرای آیینی و فعالان فرهنگی این شهرستان و عموم مردم با همکاری امام جمعه، فرمانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره آموزش و پرورش، سپاه پاسداران برگزار می شود که سخنرانی، مداحی، خاطره گویی خانواده ی شهدا از پیروزی انقلاب از جمله برنامه‌های این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد:روز شنبه 6 بهمن 97 همزمان با نماز مغرب و عشا، مسئولین هیئت های مذهبی، مداحان، شعرای آیینی، اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعالان فرهنگی هم در مصلی امام خمینی (ره) گردهم می آیند.
حجت الاسلام میراحمدی گفت: کارگروه قرآن و تشکل های دینی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این ایام برنامه های متنوع قرآنی، فرهنگی و آموزشی بسیاری دارد که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی از تاریخ 2 تا 7 بهمن در فرهنگسرای شهرکرد و دوره های آموزش قرآن کریم در موسسات قرآنی و خانه های قرآن شهری و روستایی اشاره کرد.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه 10 بهمن 97 نیز تجمع خواهران مبلغه با هدف اختتامیه ی دوره های آموزشی سال 97 از جمله دوره ی آموزشیِ تخصصی تربیت مربی خانواده، دوره ی آموزشی تمهیدیه بدو تبلیغ و دوره ی آموزش پودمانی خانواده در تالار همایش بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار