تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از 110 تُن چوب قاچاق از ابتدای سال‎جاری در استان خبر داد و گفت: باتوجه به تشدید نظارت در عرصه‌های جنگلی با کاهش 95 درصدی تولید ذغال روبرو بودیم.
کد خبر: ۷۰۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 20 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا بیگی با اشاره به اینکه 300 هزار عرصه جنگلی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: به‎منظور جلوگیری از قاچاق چوب و ذغال در این استان 25 اکیپ جاده‎ای و کنترل خودرویی در محورها فعالیت دارند و همچنین در 9 شهرستان و 8 بخش تعدادی قرقبان و گشت موتوری برای حفاظت از جنگل‌ها در حال گشت‎زنی هستند.
فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از 110 تُن چوب قاچاق از ابتدای سال‎جاری در استان خبر داد و افزود: باتوجه به تشدید نظارت در عرصه‌های جنگلی با کاهش 95 درصدی تولید ذغال و کاهش بیش از 40 درصدی قاچاق چوب در استان روبرو بودیم.
وی ادامه داد: بیش‎ترین آمار قاچاق چوب و ذغال در شهرستان لردگان بوده است و در سال‎جاری قوانین بازدارنده برای جلوگیری از قاچاق چوب و ذغال و  استفاده از نیروی‌های محلی برای حفاظت از عرصه‎‌های منابع‎‌طبیعی و پیشگیری از قاچاق دستور کار قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار