تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به ارتفاع حدود 3 متری برف در گردنه ها و محورهای ارتباطی این شهرستان از سقوط بهمن و قطع راه ارتباطی این شهرستان به بخش بازفت خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 17 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمانپور افزود: با توجه به بارش شدید برف و شکل گیری تندباد احتمال وقوع بهمن در سراسر شهرستان بسیار زیاد است و نیروهای راهداری در حالت آماده باش برای مقابله با هرگونه خطر احتمالی هستند.
وی تصریح کرد: هم اینک راه های ارتباطی منتهی به بخش بازفت، گردنه های چری و شاه منصوری و راه های روستاهایی اطراف در پی وقوع بهمن بسته است و راهداران در تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.
زمانپور با بیان اینکه بارش شدید برف تردد در تمامی محورهای شهرستان را مختل و با مشکل مواجه کرده است، افزود: با اضافه شدن 7 ماشین سنگین برف روب به تجهیزات شهرستان عملیات برف روبی محورها با سرعت در حال انجام است.
بارش برف و باران در هفته جاری در شهرستان کوهرنگ مشکلاتی را در پی داشته است. قطع راه ارتباطی 40 روستا، قطع شدن روستاهای بخش بازفت و اختلال در ارتباط مخابراتی 15 روستا و گرفتار شدن بیش از 200 خودرو در ارتفاعات و گردنه های این شهرستان بخشی از این مشکلات بود.
همچنین سیلاب 200 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های این شهرستان وارد کرد.
هم اینک ارتفاع برف در شهر چلگرد یک متر و در ارتفاعات حدود 3 متر اعلام شده است.
چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار