تابناک چهارمحال وبختیاری- برق منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش برف و وزش توفان روز پنجشنبه قطع شد.
کد خبر: ۷۰۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 17 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- منابع محلی در بازفت کوهرنگ چهارمحال و بختیاری اعلام کردند ، روز پنجشنبه برق این منطقه به دلیل وزش توفان و ریزش برف قطع شده است.
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اعلام قطعی برق در بازفت اعلام کرد : گروه های مدیریت بحران در حال رفع مشکل قطعی برق - که براثر پارگی کابل انتقال برق انجام شده است- می باشند.
ستار فرهادی افزود: 9 اکیپ مدیریت بحران و امدادی چهارمحال و بختیاری هم اکنون در شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف و وزش توفان فعال شده اند.
به گفته وی، به منظور حفظ ایمنی و جان مردم ، اکنون گردنه های شاه منصوری و چری در شهرستان کوهرنگ مسدود است.
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با پیش بینی احتمال سقوط بهمن در گردنه های شاه منصوری و چری گفت: به دلیل وزش توفان شدید، احتمال سقوط بهمن در این مسیرها وجود دارد و از رانندگان و مسافران درخواست می شود سفرهای غیرضروری خود را به آینده موکول کنند.
هم اکنون ارتفاع برف در گردنه های این شهرستان حدود 2 متر و نیم گزارش شده است از این رو تردد از گردنه های چری و شاه منصوری ممنوع است و توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضرور به این منطقه خودداری کنند.
شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
بارش برف در کوهرنگ از سه شنبه آغاز شد و تا عصر روز جمعه ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار