تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار اردل چهارمحال و بختیاری از تخریب 7 منزل مسکونی در شهر سرخون ،مرکز بخش میانکوه این شهرستان به دلیل شدت بارش ها در چهارشنبه شب خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 17 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- محمود کیانی گفت: بر اثر شدت بارندگی های اخیر 2 واحد مسکونی بین 100 تا 70 درصد و 5 خانه دیگر بین 20 تا 50 درصد تخریب شده است.
وی تاکید کرد: نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان اردل بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع چادر، پتو، موکت، کنسرو و برخی اقلام خوراکی مورد نیاز دیگر را در اختیار خسارت دیدگان قرار دادند.
کیانی افزود: به دنبال بارندگی های اخیر همچنین راه های ارتباطی برخی روستاهای بخش میانکوه شهرستان اردل به علت ریزش کوه و یا رانش زمین مسدود شده است.
وی تصریح کرد: با تلاش همه جانبه و مؤثر نیروهای راهداری شهرستان اردل محورهای ارتباطی مسدود شده در این شهرستان به زودی بازگشایی خواهد شد و بقیه محورهای ارتباطی شهرستان اردل هم اینک باز و تردد در آن ها جاری است.
فرماندار اردل گفت: برای تردد خودرو در مسیرهای برف گیر و کوهستانی این شهرستان همراه داشتن زنجیر چرخ، سوخت کافی، تجهیزات زمستانی و اقلام خوراکی مورد نیاز ضروری است.
کیانی به رانندگان و مسافران توصیه کرد: مسافران از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیرهای برف گیر و کوهستانی شهرستان اردل خودداری و اجتناب کنند.
بر اساس نقشه های هواشناسی موج دوم سامانه بارشی ار روز چهارشنبه چهارمحال و بختیاری را تحت تاثیر داد که باعث بارش باران و برف، وزش باد شدید و کولاک شد.
سرخون مرکز بخش میانکوه شهرستان اردل در 130 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار