تابناک چهارمحال و بختیاری- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: در مهلت تعیین شده نقاط حادثه‌خیز در کمربندی جنوب شهرکرد رفع خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 15 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرضا علی‌محمدی در خصوص رفع نقاط حادثه خیز کمربندی جنوب شهر شهرکرد، اظهار کرد: به دلیل وقوع تصادفات متعدد در این قسمت، پلیس راه اعلام کرد این کمربندی دارای مشکلاتی است و در گزارشی جامع مطرح شد که اگر مشکلات آن برطرف شود تصادفات در کمربندی جنوب شهرکرد به حداقل می‌رسد.
وی افزود: به همین منظور در کمیته‌ای متشکل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، دادستان، راهنمایی و رانندگی، راه و شهرسازی و شهرداری و نیروی انتظامی استان موضوع بررسی شد.
علی‌محمدی تصریح کرد: در نهایت مصوب شد تا شهرداری و ادراه‌‌کل راه و شهرسازی یک اقدام کوتاه مدت و سریع و یک اقدام دراز مدت و کارشناسی را انجام دهند تا مشکلات کمربندی جنوب شهرکرد با استفاده از کارشناسان مربوطه بررسی و حل شود.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرکرد تاکید کرد: اساسی‌ترین مشکل کمربندی جنوب شهرکرد این است که ارتفاع جدول وسط در آن کوتاه بوده و اگر ماشین منحرف شود به جدول و تیرهای چراغ برق‌ موجود برخورد خواهد کرد لذا بیشتر فوتی‌ها در تصادفات این کمربندی به این شکل بوده که خودرو با پهلو به تیربرق اثابت کرده است.
وی با اشاره به وجود دو پیچ در قسمت غرب و شرق کمربندی شهرکرد، تصریح کرد: مقرر شده تا کارشناسان این موضوع را نیز بررسی کنند و به اداره‌ راه و شهرسازی و شهرداری مهلت داده شده تا اقدامات لازم را انجام دهند.
علی‌محمدی گفت: بر مبانی نظر کارشناسان راهنمایی رانندگی و اداره‌کل راه و شهرسازی، شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی موظف شدند تا در اسرع وقت مشکل این کمربندی را برطرف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار