تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف در ارتفاعات استان مانند گردنه چری، شاه‌منصوری، بره‌مرده و زردیا، گفت: میزان بارش‌های این سامانه تا اواخر وقت امروز به صورت بارش برف و باران افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۷۰۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 14 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی طی امروز استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، گفت: بارش‌ها تاکنون در شهرکرد 2 میلی‌متر، در بن 3 میلی‌متر، در سامان 2 میلی‌متر، در سورشجان 10 میلی‌متر، در لردگان 3 میلی‌متر، در فارسان 9 میلی‌متر، در اردل 12 میلی‌متر، در شلمزار 18 میلی‌متر و در دو آب صمصامی 39 میلی‌متر گزارش شده است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: میزان بارندگی این سامانه در ایستگاه چلگرد تاکنون 55 میلی‌متر باران و 12 سانتی‌متر برف بوده است و ارتفاع فعلی برف در این ایستگاه به 45 سانتی‌متر می‌رسد.
وی ادامه داد: در ارتفاعات استان مانند گردنه چری، شاه‌منصوری، بره‌مرده و زردیا بارش برف تردد را با زنجیرچرخ امکان‌پذیر کرده است.
قطره اضافه کرد: میزان بارش‌های این سامانه تا اواخر وقت امروز به صورت بارش برف و باران افزایش می‌یابد.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه موج دوم این سامانه بارشی بعدازظهر چهارشنبه به استان وارد می‌شود، گفت: فعالیت موج وزش باد نسبتاً شدید، بارش برف و کولاک را برای استان به همراه دارد.
وی افزود: از بعدازظهر پنج شنبه با ورود توده هوای سرد تا روز یکشنبه دمای هوای استان کاهش محسوس خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار