تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه ازدواج یک هزار و 980 مددجو در استان فراهم شده است.
کد خبر: ۷۰۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 14 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری؛ مهرداد شریف‌پور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه ازدواج یک هزار و 980 نفر مددجو با هزینه ۶ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان در استان فراهم شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، اعطای جهیزیه به بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد و ارائه کمک‌هزینه ازدواج به پسران از خدمات کمیته امداد در حوزه تأمین هزینه ازدواج است.
وی با اشاره به اینکه تأمین جهیزیه یکی از اهداف اصلی این نهاد برای خانواده‌های نیازمند است، اضافه کرد: یک هزار و 468 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند با هزینه ۵ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان فراهم‌شده است.
شریف‌پور با بیان اینکه پشت نوبتی‌های دریافت کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه در استان به صفر رسیده است، ادامه داد: ۷۶۹ میلیون تومان هدیه ازدواج به ۴۷۷ پسر تحت حمایت این نهاد پرداخت‌ شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری ۱۰۵ میلیون تومان برای ازدواج مجدد ۳۵ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت ‌شد.
وی با اشاره به حمایت خیران از ازدواج نیازمندان استان، افزود: بخشی از اعتبار هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین‌ شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار