تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کوهرنگ گفت: آتش‌سوزی در روستای تیک بخش بازفت شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری یک زن را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۷۰۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 14 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمانپور با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه شب گذشته اتفاق افتاد و موجب شد سه منزل مسکونی و محل نگهداری احشام طعمه حریق شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جنس ساختمان‌ها و محل نگهداری احشام از چوب بودند، به طور کامل در آتش سوختند.
زمانپور با اشاره به اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست، اضافه کرد: در حال حاضر آتش مهار شده ولی تعدادی از احشام تلف شده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز بارندگی در این شهرستان از روز گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل بارش برف راه ارتباطی 30 روستای شهرستان کوهرنگ مسدود شده است و تردد در سایر محورها به دلیل کولاک به کندی انجام می‌شود که لازم است رانندگان با زنجیرچرخ تردد کنند.
فرماندار کوهرنگ افزود: اکنون ارتفاع برف در شهر چلگرد به 30 سانتی‌متر و با توجه به بارش چند روز گذشته مجموعا ارتفاع برف در این شهر به 74 سانتی‌متر رسیده است، همچنین ارتفاع برف در گردنه‌ها به بیش از یک متر و 20 سانتی‌متر افزایش پیدا کرده است.
زمانپور با تاکید بر اینکه افراد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، گفت: رانندگانی که قصد تردد از محورهای شهرستان کوهرنگ را دارند حتما تجهیزات زمستانه را به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار