تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 29 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۹۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 05 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مهرداد شریف پور افزود : این اعتبار به دهستان موگویی و منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ و دهستان منج شهرستان لردگان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه 15 روستای واقع در دهستان موگویی از محرومترین مناطق شناسایی شده در استان است، تصریح کرد: بیش از 7 میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری زندگی به مددجویان دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ اختصاص یافت.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود : همچنین 9 میلیارد ریال در راستای کمک به پرداخت فرانشیز، رفع سوء تغذیه کودکان و کمک به امر ازدواج روستاییان این منطقه درنظر گرفته شده است.
شریف پور، با تاکید بر ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان و افراد نیازمند ، خاطر نشان کرد: 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به متقاضیان در دهستان موگویی و 3 میلیارد ریال به مددجویان منطقه بازفت پرداخت می‌شود.
وی افزود : 16 میلیارد ریال نیز به بخش بازفت و دهستان منج برای کمک به تعمیر ، تکمیل ، بازسازی ، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن و بهسازی سرویس‌‌های بهداشتی و حمام مددجویان این نهاد اختصاص یافته است.
 33 هزار و 752 خانوار از کل 270 هزار و 434 خانوار چهارمحال و بختیاری تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد نیز 25 هزار و 997 خانوار مستمری بگیر هستند.
6 درصد جمعیت و 11 درصد از مجموع خانوارهای تحت پوشش استان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار