تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: 261 هزار و 521 بارنامه در 9 ماه ابتدایی سال از جانب شرکت‌های حمل و نقل کالا در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 9.38 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۹۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 03 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی با بیان اینکه تناژ بار جا به جا شده در 9 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 14.97 درصد افزایش داشته است گفت: رانندگان استان از ابتدای سال بیش از 3 میلیون تُن بار از مبدا استان به سایر نقاط کشور جا به جا کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: 261 هزار و 521 بارنامه در 9 ماه ابتدایی سال از جانب شرکت‌های حمل و نقل کالا در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 9.38 درصد افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد 55 شرکت و نزدیک به 15 هزار راننده در حوزه حمل و نقل کالا در چهارمحال و بختیاری مشغول به خدمت‌رسانی به مردم هستند.
جمشیدی در ادامه با تاکید بر اینکه بیمه تکمیلی رانندگان حل شده و درحال اجراست، بیان کرد: مشکل کمبود لاستیک تا حدودی رفع شده است و تعداد 9 هزار و 550 حلقه لاستیک در بین رانندگان توزیع شده است و به محض تأمین لاستیک جدید بین رانندگان توزیع می‌شود.
وی در پایان افزود: در حال حاضر بزرگترین مشکل رانندگان گرانی قطعات یدکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار